Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Regulament Admini [NOU]


Recommended Posts

  • Fondator

m7hZ0Km.png

INTRODUCERE
1. SCOPUL SI IMPORTANTA:

- Funcția de ADMINISTRATOR pe serverul nostru este una dintre cele mai importante funcții. Administratorii sunt fundamentali pentru oferirea suportului către jucători la problemele pe care aceștia le au, iar HELPERII nu le pot rezolva / țin de ei.

RESPONSABILITAȚI ÎN FUNCȚIE DE ADMIN 1-6
1. ADMINISTRATOR LEVEL 1:

- Funcția de ADMINISTRATOR 1, aceasta funcție este prima din nivelul superior al echipei staff. Aceștia au ca responsabilitate ajutarea jucătorilor care cer ajutorul prin [/report], supravegherea constantă a jucătorilor, acest lucru fiind util pentru a evita neplăcerile cauzate din cauza persoanelor care utilizează moduri interzise pe server, moderarea chat-ului discord, premium, vip, ... etc, rezolvarea disputelor între jucători, aplicarea sancțiunilor în caz de încălcări ale regulilor. Adminii de nivel 1 trebuie să fie un exemplu de profesionalism și comportament adecvat pentru comunitatea de jucători. Aceștia ar trebui să fie respectuoși, politicoși și să demonstreze o conduită corectă în toate interacțiunile lor.

2. ADMINISTRATOR LEVEL 2:
- Funcția de ADMINISTRATOR 2, aceasta funcție a doua din nivelul superior al echipei staff. Aceștia sunt asemănători administratorilor level 1 având și ei cam aceleași responsabilități și anume ajutarea jucătorilor care cer ajutorul prin [/report], supravegherea constantă a jucătorilor, acest lucru fiind util pentru a evita neplăcerile cauzate din cauza persoanelor care utilizează moduri interzise pe server, moderarea chat-ului discord, premium, vip, ... etc, rezolvarea disputelor între jucători, aplicarea sancțiunilor în caz de încălcări ale regulilor.

3. ADMINISTRATOR LEVEL 3:
- Funcția de ADMINISTRATOR 3, aceasta funcție a treia din nivelul superior al echipei staff. Aceștia sunt asemănători administratorilor level 2 având și ei cam aceleași responsabilități și anume ajutarea jucătorilor care cer ajutorul prin [/report], supravegherea constantă a jucătorilor, acest lucru fiind util pentru a evita neplăcerile cauzate din cauza persoanelor care utilizează moduri interzise pe server, moderarea chat-ului discord, premium, vip, ... etc, rezolvarea disputelor între jucători, aplicarea sancțiunilor în caz de încălcări ale regulilor. Ceea ce se adaugă mai special la aceștia este că pot răspunde la RECLAMAȚII de DM / DB.

4. ADMINISTRATOR LEVEL 4:
- Funcția de ADMINISTRATOR 4, aceasta funcție a patra din nivelul superior al echipei staff. Aceștia sunt asemănători administratorilor level 3 având și ei cam aceleași responsabilități și anume ajutarea jucătorilor care cer ajutorul prin [/report], supravegherea constantă a jucătorilor, acest lucru fiind util pentru a evita neplăcerile cauzate din cauza persoanelor care utilizează moduri interzise pe server, moderarea chat-ului discord, premium, vip, ... etc, rezolvarea disputelor între jucători, aplicarea sancțiunilor în caz de încălcări ale regulilor. Ceea ce se adaugă mai special la aceștia este că pot răspunde la RECLAMAȚII de DM / DB si celelalte tipuri de reclamații precum si la UNBAN REQUEST.

5. ADMINISTRATOR LEVEL 5:
- Funcția de ADMINISTRATOR 5, aceasta funcție a cincea din nivelul superior al echipei staff. Aceștia au ca responsabilitate liderii și buna funcționare a funcțiunilor oferite în grija. Aceștia sunt împărțiți astfel Manager Departamente, Manager Mixte, Manager Pașnice, Manager Mafii. Aceștia au ca responsabilitatea alegerii noilor lideri când facțiunea nu are unul, sancționarea acestora daca nu respectă regulamentul, asigurarea ca nu au loc ilegalități intre membrii / lideri, dar și că liderii / membrii respectă regulamentul. Managerul de facțiuni încurajează interacțiunea și competiția sănătoasă între facțiuni pentru a menține activitatea și implicarea jucătorilor. Acesta poate organiza evenimente sau competiții între facțiuni pentru a stimula angajamentul și participarea. Este important ca Managerul de facțiuni să comunice deschis și transparent cu liderii de facțiuni și cu membrii comunității. Acesta poate colabora cu liderii de facțiuni pentru a identifica și implementa inițiative care să îmbunătățească experiența jucătorilor și implicarea acestora în activitățile de facțiuni.

6. ADMINISTRATOR LEVEL 6 - MANAGER HELPERI:
- Funcția de ADMINISTRATOR 6, aceasta funcție a șasea din nivelul superior al echipei staff. Aceasta implică gestionarea și coordonarea activităților personalului de suport (helperi). Managerul de Helperi este responsabil pentru recrutarea noilor membri ai echipei administrative (helpers). Acesta poate fi implicat în procesul de selecție oferind instruire și formare pentru a asigura că noii membri sunt pregătiți să își îndeplinească responsabilitățile. Managerul intervine în rezolvarea disputelor și aplică sancțiuni în cazul încălcării regulilor, răspunsurilor greșite la întrebări, răspunde la reclamațiile HELPER. Acesta raportează regular activitatea echipei și oferă actualizări și recomandări pentru îmbunătățirea funcționării serverului, aceste lucruri fiind făcute săptămânal la ședințele organizate de el. 

7. ADMINISTRATOR LEVEL 8+ -  MANAGER STAFF +:
- Toți care dețin funcția de Administrator 8+ au cele mai mari responsabilități. Aceștia sunt Managerul Staff care se ocupa de tot staff-ul, Managerul Server care se asigura ca serverul sa funcționeze bine, oferă bonusuri si celelalte treburi atribuite lor, iar ultima este cea de Fondator care se ocupa de tot serverul si doar supraveghează personalul superior.

RAPORT /REGULI / SANCȚIUNI
1. RAPORT:

- Minim 15 ore săptămânale ( SANCȚIUNE - AW)
- Minim 5 promovări server pe zi ( SANCTIUNE - AW)
- Minim 5 evenimente pe zi. ( SANCTIUNE - AW)
- Minim 75 reports pe săptămână. ( SANCTIUNE - AW)

2. REGULI:
- - Nu aveți voie cu Surfly, acesta este folosit strict pentru atribuțiunile admin. In caz contrar se oferă  ( SANCTIUNE - REMOVE)
- Nu aveți voie să folositi un limbaj vulgar pe /a, /hc, alte chat-uri. In caz contrar se oferă ( SANCTIUNE - AW)
- Adminii trebuie să respecte în totalitate regulile și politicile serverului GoldEagle și să servească ca exemple pentru comunitate. In caz contrar se oferă ( SANCTIUNE - AW)
- Adminii trebuie să respecte confidențialitatea informațiilor. In caz contrar se oferă ( SANCTIUNE - REMOVE)
- Adminii trebuie să utilizeze puterile lor în mod responsabil și doar în scopul menținerii ordinii și a echilibrului pe server. In caz contrar se oferă ( SANCTIUNE - REMOVE)
- Prezenta la ședință este obligatorie. In caz contrar se oferă ( SANCTIUNE - AW)
- Lipsa de respect / comentarea la un grad superior este interzisa.  In caz contrar se oferă ( SANCTIUNE - AW/REMOVE)
- Contactarea unui admin superior celui decât al managerului de care aparțineți, in cazul adminilor Managerul Staff este interzisa. In caz contrar se oferă ( SANCTIUNE - AW/REMOVE)
- Nu aveți voie să deranjați jucătorii aiurea. ( SANCTIUNE - AW)
- Nu aveți voie să raspundeți aiurea la reports. ( SANCTIUNE - AW)
- Nu aveți voie să folosiți comanda [/spawncar] decât la evenimente. ( SANCTIUNE - AW)
- Nu aveți voie să faceți afaceri pe [/pc], [/vc], [/dsc] etc. ( SANCTIUNE - AW)
- Nu aveți voie să amenințați jucătorii pentru a obține diferite lucruri. ( SANCTIUNE - REMOVE)
- Nu aveți voie sa faceți DM / DB pe playeri / colegi. ( SANCTIUNE - AW)
- Nu aveți voie să oferiți sancțiuni pe baza dovezilor din discord decât daca este urgent, restul pot fi reclamate pe panel. ( SANCTIUNE - AW)


3. COMPLETARE REGULAMENT - IERARHIE:
- Admininistratorii de level 1-6 trebuie sa comunice cu Managerul Staff nicidecum cu o alta persoana superioara. 
- Administratorii de level 5, exemplu fiind, orice problema au direct la Manager Staff fara a trece pe la Manager Helperii deoarece acesta are strict raza lui de acțiune.
- Adminii level 1-4 dacă sunt probleme ușoare vă puteți adresa orcărui administrator level 5-9.
- Este strict interzis să contactați adminii de level 10+ dacă nu aveți aprobarea Manager Staff. 
( SANCTIUNE - AW)
- Poti fi lider pana la administrator de level 3.
- 
Abuzul de funcție este sanctionat cu REMOVE + BAN IP.

CERERI INACTIVITATE / ȘEDINȚE 
1. CERERI INACTIVITATE:

- Cererile de inactivitate sunt un mecanism important în gestionarea echipei de staff, permițând membrilor să își ia pauze temporare sau să se retragă temporar din funcții din motive personale sau circumstanțiale. Drept aceea aveți dreptul la 1 cerere de inactivitate la 30 zile. Nerespectarea timpului intre cereri se sancționează cu AW.

2. Ședințe:
- Acestea se organizează duminica.
- Acestea sunt anunțate săptămânal de către Managerul Staff.
- Acestea sunt utile pentru verificarea raportului de activitate, oferirea/scoaterea sancțiunilor, promovari / retrogradari.


SANCȚIONARE JUCĂTORI 
1. Explicații:

- Toate sancțiunile se oferă după cum scrie in REGULAMENT SERVER.
- Persoanele care folosesc cheats de orice timp si nu au minim level 4 primesc BAN IP.
- Persoanele care folosesc cheats de orice timp si au level 5-6 primesc BAN PE CONT.
- Persoanele care folosesc cheats de orice timp si au level 6+ primesc BAN 30 zile.
- Afacerile pe Premium Chat, Vip chat, etc.. se sancționează cu mute 15 minute.
- Limbajul vulgar se sancționează cu 15/30 minute in funcție de caz.
- Afacerile ilegale care au scop vinderea continui se sancționează cu ban.
- Persoanele care fac DM / DB /HB sunt sancționate direct prin comenzile specifice [/dm], [/db], [/hb], serverul oferă automat sancțiunea.
- Reclama se sancționează cu ban.
- Înșelătoriile se sancționează cu ban daca sunt prezente dovezi / prezenta unui admin la fata locului.
- Amenințările se sancționează cu ban intre 7-30 zile.
- Jignirea unui membru staff se sancționează cu ban 14 zile.
- Spam-ul se sancționează cu mute intre 10-60 minute.
- Excesul de CAPS se sancționează cu mute 15 minute.
- Comportamentul NON-RP se sancționează cu warn / ban 3 zile.

- TOATE SUNT AICI: 


EVENIMENTE / SALARII 
1. Evenimente:

- Evenimentele trebuie făcute manual.
- Evenimentele se fac din banii dvs. ( Aceștia se înapoiază la final de lună in urma dovezilor trimise)


2. Salariile:
- Salariul pe săptămînă este de 2 cecuri.
- Salariile pot varia in funcție de activitatea voastra. ( ore, evenimente, reports, reclame)
- Persoanele care nu indeplinesc o cerintă din raport nu primesc salariile.
- Salariile se ofera separat de banii pentru evenimentele găzduite.



                                                                                                                                                                                  SEMNAT
                                                                                                                                                                                                                                                                                                 FONDATOR
                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Aƙαɳ
                                                                                                                                                                                                                                                                                             MANAGER STAFF
                                                                                                                                                                                                                                                                                                  𝓙𝓸𝓱𝓷𝓷𝔂

Link to comment
Share on other sites

  • Akan changed the title to Regulament Admini [NOU]
  • Akan locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...